الرئيسية » فن ومشاهير » ضابط مهاجما محمد رمضان: أنت أسوأ من أدى دور الشرطي في التاريخ

التاريخ : 05-06-2018
الوقـت   : 11:44am 

ضابط مهاجما محمد رمضان: أنت أسوأ من أدى دور الشرطي في التاريخ


ليالي نيوز

شن هشام صالح ‎المتحدث الرسمي السابق للنادى العام لضباط الشرطة، هجوما على الممثل محمد رمضان، لتجسيده دور ضابط الشرطة في مسلسل "نسر الصعيد" الذي يعرض خلال شهر رمضان الحالي.
أسوأ دور ضابط
واعتبر صالح محمد رمضان أسوأ من جسد دور ضابط شرطة في التاريخ، لما يقوم به من أحداث بالمسلسل، وعبر عن استياءه من الدور خلال تعليق نشره على صفحته بموقع التواصل الإجتماعي "فيسبوك"، قائلًا:"اسوأ من جسد دور ضابط بوليس في التاريخ، ناقصله بدله زرقا في احمر ويبقي سبايدر مان..دخل ديسكو في شرم الشيخ وهو ظابط وقالهم انه
 
ظابط وضرب الجاردات كلهم وخرج وراح عالشغل عادي...لا اتحقق معاه ولا حد اشتكاه ولا اتوقف ولا حصله اي حاجه".
وكتب مستنكرًا:"راح يجيب اخطر مسجل في قنا بأربع مخبرين بس...بتوصلوا للناس حاجات غريبة ملهاش علاقة بالواقع...أنا يمكن شفت ظباط بتتخانق انما مشوفتهمش بيقلعوا ملط وبيسرسجو".
رسالة 
وأضاف موجها كلامه لمحمد رمضان:"اسمع كلامي...اصلها مبتليقش علي اي حد...مش عمال علي بطال هي...البس البدله اللي علي مقاسك.. وعلي فكره الموضوع مالوش علاقه انك كنت بتقدم افلام مسجلين...احمد زكي 
عمل المدمن والهروب وكان الباشا وهو ضابط...وعادل امام عمل مسجل خطر وسلام ياصاحبي وعمل النمر والانثى...امير كراره كان ديلر في هروب اضطراري وبقي سليم الانصاري...الموضوع انها واسعه عليك".
كما علق:"انا مبنتقدش شكل...انا بنتقد اداء واسلوب، دي اسمها دراما بتستعرض عضلات بس...مبتقدمش حاجه او قيمة للناس زي ما المفروض يحصل".
والجدير بالذكر أن الممثل محمد رمضان يواجه الفترة الأخيرة هجوما كبيرا من مختلف فئات المجتمع سواء الجمهور أو زملائه بالوسط الفني، لما يقوم به من أفعال أو تعليقات سخيفة تسبب غضب للاخرين، وكان أخرها نشره على حسابه بموقع تبادل الصور"انستجرام"صورة له مع شبل معلقا عليها:"من أفضل صفات الأسود..أنها لا تنشغل برأي الحمير،  ردا على منتقدي تعليقه بأنه هو رقم واحد وقوله "لا عزاء للأغبياء".


عدد التعليقات 0

أضف تعليق

اضافة تعليق
الاسم
التعلق